Klachten

Sorry, sorry, duizendmaal sorry. Klanttevredenheid is een echte obsessie voor ons. Maar soms slaan zelfs wij de bal volkomen mis. En daar ben jij dan de pineut van. Dat mag natuurlijk niet gebeuren.

Hoe nu verder?
  • We lossen je klacht graag op. Dat lukt het snelst wanneer je contact opneemt met onze klantenservice. We zijn elke dag tot 23.59 uur `s avonds bereikbaar via telefoon, mail, Twitter en Facebook
  • Niet tevreden met het antwoord? Zoek het hogerop en schrijf onze manager Klantenservice aan. Je kunt hem mailen of een brief sturen per post naar onderstaand adres. Binnen 3 werkdagen heb je antwoord.

    Coolblue N.V.
    t.a.v. R. Willemsens
    Boomsesteenweg 560
    2610, Antwerpen

  • Heeft hij je niet naar tevredenheid kunnen helpen? Dan kun je natuurlijk altijd nog je klacht voorleggen aan de FOD Economie, K.M.O., Middenstand en Energie.. Je kunt je klacht ook aan de geschillencommissie voorleggen via het Europees ODR Platform.

Eerder bekeken door jou